Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013
Δραστηριότητα με παραμύθια
Πολλά παιδιά δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν την ομιλία τους για
να περιγράψουν μια κατάσταση,εικόνα,ενέργεια κ.α. Η δυσκολία αυτή μπορεί να
δημιουργήσει διάφορα προβλήματα στην σχολική τους εξέλιξη. Μια πολύ απλή και
συνάμα πολύ χρήσιμη δραστηριότητα που βοηθάει τα παιδιά να εξασκήσουν την
δεξιότητα αυτή, είναι το παραμύθι. Σε αυτή την περίπτωση δεν αναφερόμαστε στην
ανάγνωση παραμυθιού με τον κλασσικό τρόπο, αλλά στην περιγραφή εικόνων που
δίνονται στο παιδί. Η δραστηριότητα αυτή μπορεί να γίνει με τον εξής
τρόπο:
Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013
Λίγα λόγια για μένα
Γεια σας, ονομάζομαι Βασιλειάδης Παναγιώτης και είμαι Λογοθεραπευτής, απόφοιτος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου. Ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση στο κέντρο Στήριξη Παιδιού Εφήβου και Ενηλίκου που έχει έδρα τον Νέο Κόσμο (Αθήνα). Στα πλαίσια της άσκησης μου υπήρξα μέλος θεραπευτικής ομάδας για την αντιμετώπιση των Δ.Α.Δ σε πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης, υπό την Εποπτεία της κ. Αδαμαντίας Μπουζιανη (Β.Μ Psychology-University of Westminster,M.A. Psychoanalysis,Middlesex University, London)ενώ την ίδια περίοδο εκπαιδευόμουν και στις ατομικές συνεδρίες λογοθεραπείας στο κέντρο της κ. Ευας Τριανταφυλλίδου.
Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013
Η ομάδα του blog στο Facebook
https://www.facebook.com/IdeesKaiYlikoLogotherapeias
Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013
Παραμύθι ''το μαγεμένο δάσος''
https://docs.google.com/file/d/0B7UOFjZjmwfEM3lFVzNHWk4wZms/edit?usp=sharing
Υλικό για την αξιολόγηση παιδικού πληθυσμού (μέρος Α)
https://docs.google.com/file/d/0B7UOFjZjmwfERDlMYmdqeGJnSEU/edit?usp=sharing
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)