menu

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Το πρώτο mini-clip του blog για τις αρθρωτικές-φωνολογικές διαταραχές

Δραστηριότητα με παραμύθια

Πολλά παιδιά δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν την ομιλία τους για να περιγράψουν μια κατάσταση,εικόνα,ενέργεια κ.α. Η δυσκολία αυτή μπορεί να δημιουργήσει διάφορα προβλήματα στην σχολική τους εξέλιξη. Μια πολύ απλή και συνάμα πολύ χρήσιμη δραστηριότητα που βοηθάει τα παιδιά να εξασκήσουν την δεξιότητα αυτή, είναι το παραμύθι. Σε αυτή την περίπτωση δεν αναφερόμαστε στην ανάγνωση παραμυθιού με τον κλασσικό τρόπο, αλλά στην περιγραφή εικόνων που δίνονται στο παιδί. Η δραστηριότητα αυτή μπορεί να γίνει με τον εξής τρόπο: 

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Λίγα λόγια για μένα

Γεια σας, ονομάζομαι Βασιλειάδης Παναγιώτης και είμαι Λογοθεραπευτής, απόφοιτος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου. Ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση στο κέντρο Στήριξη Παιδιού Εφήβου και Ενηλίκου που έχει έδρα τον Νέο Κόσμο (Αθήνα). Στα πλαίσια της άσκησης μου υπήρξα μέλος θεραπευτικής ομάδας για την αντιμετώπιση των Δ.Α.Δ σε πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης, υπό την Εποπτεία της κ. Αδαμαντίας Μπουζιανη (Β.Μ Psychology-University of Westminster,M.A. Psychoanalysis,Middlesex University, London)ενώ την ίδια περίοδο εκπαιδευόμουν και στις ατομικές συνεδρίες λογοθεραπείας στο κέντρο της κ. Ευας Τριανταφυλλίδου. 

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Η ομάδα του blog στο Facebook

Μπορείτε να δείτε όλες τις αναρτήσεις του blog και στην σελίδα στο facebook. Ακολουθήστε τον σύνδεσμο :
https://www.facebook.com/IdeesKaiYlikoLogotherapeias

Ηλεκτρονικό Υλικό

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε δείγμα απο διαδραστικό υλικό για την εκμάθηση των εποχών, των χρωμάτων, των υλικών, των ποσοτήτων και των σχημάτων που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

https://docs.google.com/file/d/0B7UOFjZjmwfEc3lBcVBZZ0xYZms/edit?usp=sharing

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Παραμύθι ''το μαγεμένο δάσος''

Πολλές φορές έχω αναφερθεί στην θετική επίδραση του παραμυθιού όσο αναφορά την ενίσχυση-ανάπτυξη του λεξιλογίου ενός παιδιού. Πραγματικά πάρα πολλοί ειδικοί υποστηρίζουν ότι η ανάγνωση παραμυθιού αλλά και η ομιλία στο παιδί απο μικρή ηλικία επιφέρει θετικά αποτελέσματα στον τομέα του λόγου-ομιλίας. Παρακάτω ακολουθεί ένας σύνδεσμος με ένα παραμύθι που δημιούργησα για τους μικρούς μας φίλους. Ο ρυθμικός στίχους και οι εικόνες βοηθάνε ακόμα περισσότερο τα παιδιά ενώ η δραστηριότητα αυτή είναι πολύ εύκολη στην υλοποίηση. Μια πολύ όμορφη ιδέα θα ήταν οι γονείς μαζί με τα παιδιά να δημιουργήσουν κάτι αντίστοιχο (βλέπε ιδέες για την νέα σχολική χρονιά). Περισσότερα στον παρακάτω σύνδεσμο :

https://docs.google.com/file/d/0B7UOFjZjmwfEM3lFVzNHWk4wZms/edit?usp=sharing

Υλικό για την αξιολόγηση παιδικού πληθυσμού (μέρος Α)

Κάθε λογοθεραπευτική παρέμβαση σχεδιάζεται με βάση τα αποτελέσματα της αξιολόγησης του παιδιού. Πέρα απο την επίσημη διάγνωση ο θεραπευτής πρέπει να αξιολογήσει τις ικανότητες του παιδιού για να είναι σε θέση να δημιουργήσει το αρτιότερο πρόγραμμα αποκατάστασης. Παρακάτω ακολουθεί σύνδεσμος που περιλαμβάνει δραστηριότητες αξιολόγησης (αναγνώριση καθημερινού λεξιλογίου, αναγνώριση γραμμάτων, διάκριση σε ζευγάρια λέξεων, ακουστική κατανόηση προτάσεων, πραγματολογία κ.τ.λ ). Σύντομα θα δημοσιευθεί το δεύτερο μέρος με περαιτέρω δραστηριότητες αξιολόγησης.Για περισσότερες λεπτομέρειες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο :

https://docs.google.com/file/d/0B7UOFjZjmwfERDlMYmdqeGJnSEU/edit?usp=sharing